به كارگيري از بلوك هاي رنگي در طراحي سايت شركتي و گزينش رنگ مطلوب براي آنها يكي ترندهاي طراحي وب در سال 2020 و يكي دشوارترين وظايفي ميباشد كه طراحان وب سايت بر عهده ميگيرند.
به كارگيري از بلوك هاي رنگي در ساخت سايت، اقدامي مشقت بار براي طراحان
استعمال از بلوك هاي رنگي در طراحي وب و گزينش رنگ مطلوب براي آنان يكي ترندهاي ساخت سايت در سال 2020 و يكياز دشوارترين وظايفي ميباشد كه طراحان وبسايت بر عهده ميگيرند. رنگ ها گويش روياها محسوب گرديده و قضيه اي را آماده ميسازند كه سايت متبوع بتواند ارتباطي مفيد و مطلوب با مخاطبين خويش برقرار سازد. ديدني ميباشد بدانيد يوزرها در زمان ورود به وب سايت در شرايطيكه متوجه عدم تناسب به كار گيري از بلوك هاي رنگي در ساخت وب سايت گرديده و شم نيكي نسبت به رنگ هاي به عمل گرفته گرديده نداشته باشند، بهسرعت مبادرت به خروج نموده و به اين ترتيب معيار بازديد از وب سايت به صورت قابل توجهي كاهش مييابد. براين اساس مي اقتدار سود گرفت كه استعمال از بلوك هاي رنگي در ساخت وب سايت كه از ادغام رنگ قابل قبولي پيروي مي نمايند، قادر است طراحي سايت را مخاطب پسند كند.
به خاطر داشته باشيد كه عكس العمل نسبت به رنگ هاي متعدد به عمل گرفته گرديده در بلوك هاي رنگي تابع عواملي همانند سن، جنسيت، فرهنگ و تمدن و... هست. براين اساس مورد نياز ميباشد تا قبل از اين كه نسبت به طراحي سايت مبادرت فرماييد، درمورد برهه زماني سني ، جنسيت و فرهنگ و تمدن مخاطبين خويش به تحقيق بپردازيد.
براين اساس از استعمال رنگ هاي متناقض در كنار يكديگر بپرهيزيد.گزينش رنگ متناسب با مسئله
يكي مهمترين مورد ها موءثر بر جلب لحاظ يوزرها براي كليك بر روي دكمه هاي راهنما نظير دكمه دانلود يا اين كه دكمه خريد به كارگيري از رنگ هاي مطلوب با اين موضوعات هست. رنگ قرمزرنگ در مورد سپيد ميتواند تركيبي غالب براي به كارگيري در دكمه هاي خريد باشد.
چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ ۰۹:۳۸ ۲۶ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است