طراحي سايت چيست ؟

اين وبلاگ دربردارنده عالي ترين مقالات طراحي سايت شركتي است

طراحي سايت چيست ؟

۲۷ بازديد


ساخت وب سايت چه است ؟
شايد بهتر باشد نخست به‌اين پرسش جواب دهيم كه :
چرا ساخت وب سايت ؟
در صورتي بخواهيم ريشه اي به‌اين سوال جواب بدهيم طراحي سايت شركتي   مي بايست پاره اي در رابطه تحول دنياي تبليغات بگوييم ، امروزه تبليغات از طريق‌هاي گوناگوني بوسيله راديو، تلويزيون، خبرنامه‌‌ها، مجلات، بيلبوردها ، تبليغات محيطي و …در سطح شهرها شكل مي گيرد ،  ولي در‌اين دربين يكي‌از ديگر از طريق‌هايي كه هزينه كمتر و تاثيرگذاري قابل قبولي دارااست، تبليغات از روش وب يا اين كه به عبارتي تبليغات آنلاين ميباشد.
روشي كه ساليان ميباشد بخش اعظمي از كشورهاي پهناور جهان به آن روي آورده‌اند و از روش آن كسب درآمد مي‌نمايند. اين در حالي ميباشد كه‌اين نحوه مثل هزاران نحوه ديگر هنوز در مرزو بوم ما فراگير نشده و به نوعي اكثر اشخاص جامعه با اين نوع تبليغات بيگانه مي باشند و همچنان از به عبارتي بازاريابي سنتي براي ارائه محصول ها به مشتريان به كارگيري ميشود. ، وسعت بازار تبليغات اينترنتي در كشور ايران بيشتراز دو ميليارد تومان است كه در واقع به به عبارتي طرز سنتي گزينه به كار گيري قرار ميگيرد. متاسفانه طرز تبليغات اينترنتي سرزمين به به عبارتي شيوه سنتي شكل مي گيرد؛ يعني كمپاني‌ها از به عبارتي طريق‌هاي تبليغاتي به كارگيري مي‌نمايند كه مطبوعات، راديو و تلويزيون از آن به كارگيري مي‌نمايند.
يكي خصوصيت‌هاي تبليغات آنلاين ساخت‌و‌ساز ارتباط تعاملي با يوزرها ميباشد، يعني سرگرم كردن استفاده كننده، كليك روي تبليغ، جست‌وجو و در غايت مبادرت به خريد، البته در تبليغات آنلاين ما اين رخداد ابدا فيس نمي‌دهد؛ به اين دليل‌كه استفاده كننده در شرايطي كه به تبليغات به اكران در آمده در يك وبسايت جذب گردد و بخواهد آن را خريداري نمايد به مكان ارشاد به نصيب خريد به خويش كمپاني اتصال پيدا مي‌نمايد. براي اين كه‌اين تبليغات منجر آزار رساني يوزرها نباشند و در پروسه اقتصادي مملكت اثرگذار باشد دو جور فرهنگ و تمدن سازي مي بايست صورت پذيرد:
تمدن ارايه راهكار متناسب با نياز از سوي سايت ها و ارايه دهندگان تبليغات اينترنتيفرهنگ و تمدن استعمال از سرويس ها تبليغات اينترنتي ارايه گرديدهدر واقع تبليغات آنلاين يك صورت افزايش يافته از تبليغات ميباشد كه در وب و كانال جهاني اينترنت براي رساندن پيام هاي تبليغاتي جهت جذب مشتريان به كارگيري مي‌شود درين في مابين  وب تبديل به يك منبع در اكنون ظهور شده‌است كه تصميم به توسعه و گسترش هر چه بيشتر دارااست. پرورش اين رسانه خاص، اعتنا اگهي دهندگان را تحت عنوان يك منبع مولد مشتري و مصرف كننده جذب نموده است.
شايد اين پست هم برايتان جذاب باشد :   گرانترين دامنه هاي كشور ايران و عالمدر حين سال هاي قبلي كه تبليغات اينترنتي كارشان را آغاز كرده اند، طريق ها و سبك هاي مختلفي براي انجام تبليغات در وب اختراع و مصرف شده ميباشد كه برخي از آنان عبارتند از : بنر، بنرهاي دارنده غناي رسانه اي ، تبليغات مبني بر بازي ، پست الكترونيك، پشتوانه گري ، موتورهاي كاوش، صفحه ها فردي و بلاگ ها، باتن ها، پاپ آپ و پاپ آندر ، ويديوئي ، ، كانال اي هاي اجتماعي ، تبليغات متحرك ، تارنما، تبليغات در اتاق هاي كفتگو و تبليغات در خبرنامه ها و مجلات آن لاين و…
پژوهش ها اثبات نموده است كه مشتريان هر روز بيشتر از پيشين به قيمت بازاريابي الكترونيكي پي برده وحتي اين طريق را به ديگر طريق هاي بازاريابي ترجيح مي‌دهند. يكي مزيت هايي كه تبليغات اينترنتي براي مشتريان داراست اين ميباشد كه آنان به هنگام بازديد تبليغات در وب حق تعيين دارا هستند كه آيا از در بين گزينه هاي جانور آن‌ها را گزينش بكنند يا اين كه نه. بر اساس آمار كه از ميان يوزرها وب تنظيم شده‌است، ۵۴% عقيده دارا هستند كه بازاريابي اينترنتي مي بايست جايگزين بازاريابي تلفني گردد. ۴۵% معتقدند بازارياب اينترنتي بايستي جايگزين تماس هاي تلفني شخصي خواهد شد. ۴۰% آنها پست الكترونيكي را به پست عادي ترجيح ميدهند. ۳۳% مي‌خواهند پست الكترونيكي نقش تقاضاها وفرم هاي خرده فروشي را به عهده بگيرند.
پژوهش ها اثبات نموده است كه تبليغات آنلاين حاصل مطلوبي در رويش تجارت و كسب و عمل داشته ميباشد. درآمد تبليغات اينترنتي در سال ۲۰۰۶ به حدود ۱۷ ميليارد دلار رسيد. پژوهش ها درخصوص مشتريان پيش گويي نموده است كه در سال ۲۰۱۵ حدود ۵۰ بيليون دلار در آمريكا ايالات متحده هزينه صرف تبليغات آنلاين مي‌گردد.
يكي مزيت هاي مهم تبليغات آنلاين نسبت به بقيه طريق هاي سنتي تبليغات، نشر سريع داده ها و محتوي ميباشد كه محدود به بازه زماني و يا اين كه جغرافياي خاصي نمي‌شود. به همين ادله تبليغ كنندگان را با بحران هاي نو اي از تبليغات اثرگذار و مفيد روبرو نموده است .
شايد اين پست هم برايتان جذاب باشد :   باشگاه مشتريان كمپاني شاهين موتور فعال سازي شددر بازاريابي الكترونيكي قابليت و امكان آگهي آسانتر و باصرفه خيس ممكن ميگردد، روز آپ تو ديت بر تعداد يوزرها وب افزوده مي گردد، قابليت و امكان نشانه گيري ظريف كاربر در آن وجود دارااست، هزينه تبليغات در وب بسيار مطلوب خيس ميباشد، مخاطبين اشخاصي علم آموزي كرده و در سطح فرهنگي و علمي بهتري ميباشند، قابليت و امكان محاسبه و در دست گرفتن مستقيم بر تبليغات اينترنتي جان دار ميباشد.
بر طبق يك نظارت نو از منظره رسانه‌ها در چهار سال آينده، وب با پيشي‌به دست آوردن از خبرنامه‌ها، دومي ابزار تبليغاتي عظيم در ايالات متحده بعد از تلويزيون گردد.
ولي در تبليغات اينترنتي فهميدن اين نكته به طور كاملً ضروري ميباشد كه ساختن يك وب سايت در شبكهء جهاني وب، مانند ساختن ويترين دكان در يك خيابان بن‌بست ميباشد چون كسي از آدرس وبسايت‌ها به خودي خويش خبر ندارد و بايستي سازه به علتي با آدرس تارنما شما آشنا گردد و به آن مراجعه نمايد، پس در صورتي مي خواهيد مشتري به سراغ شما بيايد، بايستي درپي دليلي براي داخل شدن ايشان باشيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.