طراحي سايت شركتي را چگونه بسازيم

اين وبلاگ دربردارنده عالي ترين مقالات طراحي سايت شركتي است

طراحي سايت شركتي را چگونه بسازيم

۳۸ بازديد

از تصاوير غيرحرفه اي به كارگيري ميكنيد طراحي سايت شركتي نشان دادن شخصيت واقعي تان در وب سايت اساسي ميباشد و به كارگيري از تصاويري كه به خودتان وابستگي دارا‌هستند نحوه فوق العاده اي براي تحقق اين مقصود ميباشد. اصالت صحبت نخستين را مي‌زند: به همين استدلال مي بايست به مكان تصاوير آرشيوي (stock)، از تصاوير منحصر خودتان به كار گيري نماييد. با اين وجود، به خاطر داشتن اين نكته نيز داراي اهميت ميباشد كه شما مي بايست در همگي هم اكنون ماهر به لحاظ برسيد. تصاويري كه تار باشند يا اين كه چنان به لحاظ برسند كه گويي با دوربين موبايل پدربزرگتان تثبيت گرديده اند، اين شم را به بازديدكنندگان تارنما منتقل مي نمايند كه شما در كسب و عمل خويش جديت نداريد و ماهر نيستيد. خبر خوب اين ميباشد كه حتي اشخاص آماتور و غيرحرفه اي هم ميتوانند عكس هاي فوق العاده اي بگيرند، به اين ترتيب لزومي به استخدام يك عكاس ماهر وجود ندارد. شايسته ترين راهكار: از تصاوير اصيلي استعمال نمائيد كه ماهر به حيث مي رسند. براي تثبيت تصاوير مطلوب از توليدات، دكان و اعضاي مجموعه تان وقت بگذاريد و در شكل لزوم هزينه نمائيد. وب سايت شما عريض ميباشد و نياز به اسكرول افقي داراست در واقع، وب سايت هايي كه ارتفاع (عمودي) نسبتا متعددي دارا‌هستند بسيار خوب ميباشند و استعمال از ارتفاع زياد در طراحي وب سايت امروزي بسيار رايج و پرطرفدار ميباشد. براين اساس شايد با الهام از اين مورد، تصميم بگيريد كه اندازه سايت خويش را خير فقط از نگاه طولي، بلكه از ديد عرضي نيز ارتقا بدهيد. عليرغم اينكه شايد اين فعاليت ايده فوق العاده اي به لحاظ رسد، البته كاري ميباشد كه بازديدكنندگان شما‌را حيران خواهد كرد. اكثر وقت ها ما به اسكرول كردن به سمت بالا يا اين كه تحت عادت داريم و معمولا به راست يا اين كه چپ تارنما نگاه نميكنيم. استخوان بندي وب سايت خويش را به صورت عمودي صورت بدهيد تا به كارگيري از آن براي بازديدكنندگان وبسايت شل خيس باشد. شايسته ترين راهكار: صفحه هاي سايت خويش را بزرگتر نمائيد، ولي صرفا از جهت عمودي! در تمامي مكان وبسايت خويش از پيام هاي تعاملي به كارگيري ميكنيد در به كارگيري از لايت جعبه (lightbox) هم به مانند فونتها نبايد افراط يا اين كه تفريط كرد. اين پيام هاي تعاملي براي تشويق بازديدكنندگان وب سايت به لايك كردن ورقه فيسبوك شما، اشتراك در مجله يا اين كه به كار گيري از فروش ويژه بهاره تان كوشش فوق العاده اي دارا‌هستند. با اين وجود، در استعمال از آن‌ها نبايد زياده روي فرماييد. به كارگيري از لايت جعبه در تك تك صفحه ها قادر است عملا تمركز يوزرها را از وبسايت شما گم راه نمايد و يك ترفند بازاريابي تهاجمي به لحاظ رسد. چه بسا همت شما براي جذب مشتريان بيشتر به فراري دادن آنان سبب ساز گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.